4.8
( Sobre 5 )

RELOJESAVIADOR.es indarrean dagoen legediaren eta honako baldintza hauen arabera bermatzen du banatzen dituen produktu guztiak. Kontsumitzailea saltzailearekin eta produktuaren fabrikatzailearekin harremanetan jar daiteke, eta horrek bi urteko epean entregatzen den adostasun eza erantzungo du. Akatsa ona entregatu zenetik lehenengo 6 hilabeteetan argitzen bada, uste da, kontrakoa frogatu ezean, anomalia dagoeneko existitu dela erosi zenuenean.

Hala ere, adostasun eza 6 hilabeteren ondoren eta zalantzazko kasuetan agertzen denean, fabrikatzaileak adituen txosten independente bat eska dezake bermea prozesatzeko. Berme aldian funtzionamendu okerreko edo funtzionamendu irregularreko kasuetan ez dago inolako arazorik.

Edonola ere, kontsumitzaileak produktua kentzen duen bitartean, berme-aldiaren kalkulua eten egiten da; adibidez, objektu baten konponketak 15 egun irauten badu, berme-aldia hasieran aurreikusitakoa baino 15 egun beranduago amaituko da. Indarrean Dagoen Legea markatzen duen 2 urte baino gehiagoko bermea duen edozein fabrikatzaile zuzenean prozesatu behar da fabrikatzailea kasu horien erantzule ez delarik RELOJESAVIADOR.es .

Produktuaren bermea prozesatzeak sortutako bidalketa gastuak honako hauek izango dira RELOJESAVIADOR.es adostasun eza eskuratutako onean dagoela suposatzen den kasuetan. Beti egin behar da adierazitako jarraibideak jarraituz RELOJESAVIADOR.es eskatuta eta onartuta.

Enpresa eta banatzaileentzako baldintzak. Bezeroa banatzailea denean edo enpresa gisa fakturatzen denean (pertsona ez naturala), gure instalazioetara bidalketa-gastuak bezeroak ordainduko ditu beti, kontsumo-ondasunei buruzko legeak ez baitu arautzen enpresen arteko salmenta eta erosketa. Gainera, kasu horietan bermea produktuaren fabrikatzaileak ezarritakoa izango da.

Kontsumitzailea kexatu egin daiteke produktua kontratuaren arabera ez dagoenean:

  • Erositako ondasuna ez dator bat saltzaileak egindako deskribapenarekin.
  • Eskuratutako ondasuna ez da egokia mota bereko kontsumo-ondasunak normalean bideratzen diren erabileretarako.
  • Ez da egokia kontsumitzaileak eskatuko lukeen eta saltzaileak onartu duen erabilera berezirako.
  • Ez du aurreikusitako kalitatea eta portaera aurkezten, batez ere adierazpen publikoak kontuan hartuta (publizitatea, liburuxkak, etiketatzea...) saltzaileak edo fabrikatzaileak egindako berariazko ezaugarriei buruz.
     

Kontsumitzaileak eta erabiltzaileak eskubidea dute:

  • Konpondu edo ordezkatu. Kontsumitzaileak eta erabiltzaileak konponketa edo ordezkapena egin ahal izango dute, bi aukeretako bat ezinezkoa edo neurriz kanpokoa izan ezean. Kostu handiagoa duena neurrigabekotzat joko da. Konponketa eta ordezkapena arrazoizko epean egin behar dira, eta kontsumitzailearentzat erabat dohainik.
    OHARRA: GAUR EGUN, beren produktuetan sortutako matxurak / akatsak / gorabeherak zuzenean kudeatzen dituzten fabrikatzaile asko daude, kalitatezko salmenta osteko zerbitzua emateko eta denbora murrizteko. Kasu hauetan RELOJESAVIADOR.es beti adieraziko du nola izapidetu behar den kudeaketa errazteko.
  • Prezioa murriztea edo kontratua amaitzea. Kontsumitzaileak eta erabiltzaileak konponketa edo ordezkapena eskatu ezin dutenean eta zentzuzko epean edo kontsumitzailearentzat eta erabiltzailearentzat eragozpen handirik gabe gauzatuko ez liratekeen kasuetan jarraituko dute. Ebazpenak ez du aurrera egingo adostasun falta garrantzi gutxikoa denean.
     

Bermeak ezeztatzea. Bermea ezeztatu egin daiteke arrazoi hauengatik:

  • Bezeroaren erabilera, manipulazio edo mantentze okerra.
  • Eraginpean dauden osagai hautsiak edo kaltetuak.
     

Laburbilduz, ez da onartuko kaltetutako materialik edo manipulazio okerraren seinale nabariak dituenik.

Bermeak ez du estaltzen. Bermeak ez ditu produktuaren erabilera desegokiak eragindako akatsak estaltzen. Kasu horietan, kontsumitzaileak bere konponketa zaindu behar. Beraz, garantiatik kanpo geratzen dira:

  • Kanpoko gertaerek, ezbeharrek, higadurak eta malkoek eragindako akatsak eta narriadurak, eta ez erabiltzeak, jarraibideen arabera RELOJESAVIADOR.es .
  • Bezeroak edo baimenik ez duen beste edozein pertsonak aldatu edo konpondu dituen produktuak RELOJESAVIADOR.es .
     

Berme-baldintza hauek ez dute eraginik legeria aplikagarriak babesten dituen kontsumitzailearen legezko eskubideetan. Era berean, bermeak produktuaren ezkutuko akatsei eta fabrikazio-akatsei dagokienez jardungo du, KZGUNEAREN 1490.Artikuluaren arabera.

Konponketa edo ordezko zure zaintza berme pean.

Jarraian zure zaintza konpontzeko edo ordezteko bidaltzeko argibideak aurkituko dituzu berme gisa:

  1. Prestatu erlojua bere jatorrizko bilgarrian ondo babestuta (edo antzeko ezaugarriak dituena).
  2. Sartu erosketa-faktura eta paketean entrega-oharra (sarbidean aurkituko dituzu "Nire Kontua"gure online dendan).
  3. Adierazi zure izena eta abizena bidaltzaile gisa (ikusgai egon behar dute)
  4. Bidali paketea hurrengo helbidera:
    HEGAZKIN-Erlojuak (Oiartzun S. L.)
    Aristoteles 11,
    28027 Madril
    Tel: 91 4032362

 

Bilketa zure eskaeran adierazitako bidalketa helbidera eramatea nahiago baduzu, adierazi bilketa egiteko eguna eta ordua (goizez-arratsaldez).

Erlojua biltegian jaso eta gertakaria egiaztatu ondoren, laguntza zerbitzua zurekin harremanetan jarriko da zuzenean, konpondu edo ordezkatutako zaintza entregatzeko edo, hala badagokio, dirua itzultzeko.

Product added to wishlist
Lu-Vi, 9-18h