4.8
( Sobre 5 )

Aurrebista.

Hauek dira online denda honetan eskaintzen diren produktuen erosketa kontratu-harremana arautzen duten baldintzak. Jarraian azaldutako Salmenta-Baldintzek lineako dendako edozein erabiltzaileren (Aurrerantzean "Bezeroa") eta saltzailearen arteko kontratu-harremanak arautzen dituzte soilik, Relojesaviador.es E75145904 ZENBAKIAREKIN (aurrerantzean "Denda"), online dendaren ustiapen komertzialaz Arduratzen Da, Grupo Ayerco S. L. ren baimenarekin eta "HEGAZKIN"markaren titularra eta lizentziaduna.

Mesedez, irakurri arretaz baldintza hauek zure eskaera Dendan jarri aurretik. Zure eskaera Dendan jarriz gero, baldintza hauek betetzea onartzen duzu.

1. Objektua.

1.1. Erosketa-Baldintza hauen xedea online dendan eskaintzen diren produktuen hornikuntza da, prestazio ekonomiko baten truke.

1.2. Online dendan sartzerakoan, Bezeroak konpromisoa hartzen du bertan jasotako Baldintzak eta erabilera arauak errespetatzeko.

2. Indarrean sartzea.

2.1. Baldintza hauek, zure eskaeraren baieztapenarekin Batera, dendaren eta Bezeroaren arteko kontratua osatzen dute produktuen hornikuntzarako. Ez da beste termino eta Baldintza aplikatuko.

2.2. Ulertuko da bezeroa ados dagoela testu honetan aurreikusitako baldintza orokorrekin, irakurri duela onartzen duen unetik Eta baldintza hauek onartzen dituenetik.

3. Aginduak.

3.1. Salerosketaren prezioak eta baldintzak informaziorako soilik dira eta merkatuaren gorabeherei erantzunez alda daitezke.

3.2. Hala ere, erosketa-inprimakia betetzeak eskaintzen den prezioa eta une jakin honetan indarrean dauden salmenta-baldintza orokorrak betetzea dakar.

3.3. Eskaera formalizatu ondoren, erosketa eskubide osoz burutu dela ulertuko da, kontsumitzailea babesten duten legezko berme guztiekin. une horretatik aurrera, prezioek eta baldintzek kontratu izaera izango dute, eta ezin izango dira aldatu bi kontratatzaileen berariazko akordiorik gabe.

3.4. Kontratua formalizatzeko erabiliko den hizkuntza gaztelania izango da. Kontratua formalizatzen den dokumentu elektronikoa artxibatu egingo da eta erabiltzaileak bere bezero-eremuan izango du eskura.

3.5. Bezeroak edozein unetan eta kostu gehigarririk gabe baliogabetu ahal izango du eskaera, betiere garraio-enpresaren bidez fakturatu eta bidali ez bada. Paketeak gure instalazioak utzi izan balitu, bezeroak transport egin diezaioke garraio-enpresari hura jaso izanaren unean.

4. Produktuen hornidura.

4.1. Dendak zure eskaeraren baieztapenean adierazitako produktuak hornituko ditu, baldintza hauen arabera.

5. Produktuei buruzko informazioa.

5.1. Arreta handia jartzen dugu produktuen funtsezko ezaugarriei buruzko informazioan, enpresa laguntzaileen eta fabrikatzaileen deskribapen teknikoen eta produktuak ilustratzen dituzten argazkien bidez. Hori guztia teknikaren mugen barruan egiten da eta merkatuko estandar onenak errespetatuz.

6. Prezioa.

6.1. Produktu bakoitzaren prezioa webgunean zehaztuko da. Eskainitako produktuen prezioa eta baldintzak aldatu egin daitezke, baina, nolanahi ere, eskaria jarri zenean zeuden prezio eta baldintzak Bezeroarentzako izango dira beti.

6.2. Eskaera kobratzeko eskubidea gordetzen dugu jaso den unetik.

6.3. Gure online dendan adierazitako salmenta prezioak honako hauek dira:

  • Bezeroa europar batasunean bizi bada, prezio guztiek beza barne hartzen dute, baina kopuru hori totaletik kentzen dugu bidalketa BEZ salbuetsitako eremuetara egiten bada. Eskaera egin ondoren, bezeroak iruzkin bat Bidali behar digu Bezeroarentzako Arreta Formularioaren Bidez, eta zenbatekoa kenduko dugu.
  • Bezeroa Europar batasunetik kanpo bizi bada, prezioek EZ dute BEZA barne hartzen. Bezeroak tokiko BEZA ordaindu beharko du eta inportazio kuota batzuk egon daitezke bidalketa helmugara iristen denean.
  • Herrialde edo eremu batzuetan aduanetarako tramiteen kudeaketa ere egiten da.kostu horiek garraio enpresak kobratzen ditu, bitartekari gisa jarduten baitu. Tarifak eta aduana arauak herrialde desberdinetan aldatzen dira eta zaila da zehazki nola funtzionatzen duten jakitea.

6.4. Bidalketa-gastuak ez daude produktuen prezioan adierazita. Bidalketa-zerbitzuaren kostuak Bezeroak ordainduko ditu eta hautatutako produktuen zenbateko osoari gehituko zaizkio eskaera berretsi eta kontratazio-prozesua amaitu aurretik. Bidalketa gastuen kalkulua elementuen bolumenaren eta pisuaren araberakoa da.

7. Erabilgarritasuna.

7.1. Kontuan izan behar da eskaerak eskuragarri dauden akzioen mugen barruan bidaliko direla. Eskatutako elementuetako bat ez badago, Agintzen diogu Bezeroari ahalik eta lasterren mezu elektroniko bat bidaliko diogula (eskaera egin zuen egunetik aurrera), bere produktua bidaltzeko epearen berri emateko. Itxaroteko interesik ez baduzu, elementu horrengatik ordaindutako zenbatekoak itzultzea eska dezakezu.

7.2. Zure eskaerako produkturen bat, fakturatutakoan, eskuragarri ez badago, kalitate eta prezio baliokideko elementu bat proposatuko dizugu eskuragarri ez dagoen produktua ordezkatzeko. Proposatutako ordezko produktua onartzen ez baduzu, eskuragarri ez dagoen produktua itzultzen jarraituko dugu.

8. Produktuen ordainketa.

8.1. Gure segurtasun sailak edozein anomalia edo iruzur susmatzen badu, Dendak transakzioa ezeztatzeko eskubidea gordetzen du segurtasun arrazoiengatik.

8.2. Dendak Bezeroari 3 ordainketa metodo eskaintzen dizkio:

  • Ordainketa kreditu/zor txartelaren bidez. Txartel bidez ordaintzea aukeratzen baduzu, Bezeroaren eskaera ezin izango da kontuan hartu eta ez da izapidetuko zure banketxeak edo kutxazainak ordainketa baimendu arte. Kreditu txartelaren bidez Online ordainketa" Entxufe Geruza Segurua " segurtasun sistemaren bidez egiten da, eta horrek zure bankuko datuak zifratzen ditu interneten bidez transmititzen direnean. Segurtasun arrazoiengatik, Dendak banku txartelaren bidez ordaindutako eskaera guztiak egiaztatzen ditu. Amerikar Express onartzen dugu, Maestro eta Edozein Bisa eta Mastercard txartelak bisa ordainketa sistema segurua Egiaztatu erregistratuta. Horrez gain, dendak ezarritako eskala baino kopuru handiagoa duen edozein eskaerarako, Bezeroak nortasun agiria eta helbide-frogagiria eskatuko dizkigu, behar bezala adieraziko den faxez edo posta elektronikoz bidali behar diguna.
  • Banku-transferentzia bidez ordaintzea. Bezeroak transferentzia egin beharko du dagokion epean adieraziko den kontura.
    GARRANTZITSUA: transferentziaren kontzeptua den Heinean, eskaeraren amaieran adieraziko den erreferentzia adierazi behar da. Erreferentzia hori adierazi ezean, eskaera ezeztatu egingo da eta dirua 7 egun igaro ondoren itzuliko da.
    GARRANTZITSUA: banku-transferentzia bidez ordaintzeko, produktuak ez dira gordailua kontura jaso arte gordeko.
  • Paypal ordainketa. Paypalek zuzenean ordaintzeko Aukera Ematen dizu, interneten finantza-datuak jakinarazi gabe. Paypalek automatikoki enkriptatzen ditu datu sentikorrak merkatuan dauden teknologia onenen laguntzarekin.

9. Produktuen bidalketa.

9.1. Bezeroari bere produktuak bere datu pertsonalen formularioan adierazitako entrega helbidera bidaliko dizkiogu.

9.2. Webgunean, zehazki erosketa saskian, erosketa egin aurretik bidalketa gastuen zenbatekoa adierazten da.

9.3. Eskaerak entregatzeko epea, ordainketa frogagiria jaso ondoren, honako hau da:

  • Espainian entregatzea: gehienez 7 lanegun.
  • EBKO Herrialdeetara bidaltzea: gehienez 15 lanegun.
  • EUROPAR batasunekoak ez diren herrialdeetara bidaltzea: gehienez 20 lanegun.

9.4. Bezeroak konpromisoa hartzen du berak edo izendatutako beste pertsona batek paketea jasotzeko adierazitako helbidean dagoela. Lehen aldia ez bada, garraiolariak hainbat aldiz azpimarratuko du. Eskaera oraindik entregatu ezin bada, guri itzuliko zaigu, ordainketaren Bezeroari itzultzearen ondorioz bidalketa gastuak edo Bezeroak bere gain hartuko dituen salgaiak itzultzearen ondorioz.

9.5. Bezeroak 24 ordu izango ditu eskaeraren osagai guztien osotasuna egiaztatzeko eta zor duen guztia txertatutako produktuetan dagoela egiaztatzeko. 24 ordu hauen ondoren bidalketa onartuko da eta bidalketaren akats edo akatsen erreklamazioak ez dira onartuko.

9.6. Eskaera bat entregatzat hartuko da bezeroak entrega-agiria sinatzen duenean. Hurrengo 24 orduetan bezeroak produktua egiaztatu beharko du jasotzean eta egon daitezkeen eragozpen guztiak agerian utzi beharko ditu.

9.7. Garraioak kaltetutako produkturen bat jasotzekotan, komeni da lehen 24h-ren barruan gurekin harremanetan jartzea, gorabehera garraio-enpresari erreklamatu ahal izateko. Era berean, komenigarria da garraioa egin duen enpresaren erregistro bat uztea.

10. Produktuen bermeak.

Dendak indarrean dagoen legediaren eta banatzen dituen produktu guztien ondorengo baldintzen arabera bermatzen du. Kontsumitzailea saltzailearekin eta produktuaren fabrikatzailearekin harremanetan jar daiteke, eta horrek bi urteko epean entregatzen den adostasun eza erantzungo du. Akatsa ona entregatu zenetik lehenengo 6 hilabeteetan argitzen bada, uste da, kontrakoa frogatu ezean, anomalia dagoeneko existitu dela erosi zenuenean.

Hala ere, adostasun eza 6 hilabeteren ondoren eta zalantzazko kasuetan agertzen denean, fabrikatzaileak adituen txosten independente bat eska dezake bermea prozesatzeko. Berme aldian funtzionamendu okerreko edo funtzionamendu irregularreko kasuetan ez dago inolako arazorik.

Edonola ere, kontsumitzaileak produktua kentzen duen bitartean, berme-aldiaren kalkulua eten egiten da; adibidez, objektu baten konponketak 15 egun irauten badu, berme-aldia hasieran aurreikusitakoa baino 15 egun beranduago amaituko da. Indarrean Dagoen Legea markatzen duen 2 urte baino gehiagoko bermea duen edozein fabrikatzaile zuzenean prozesatu behar da fabrikatzailea Kasu horien erantzule Ez delarik Denda.

Produktuaren bermea prozesatzeak sortutako bidalketa gastuak honako hauek izango dira RELOJESAVIADOR.es adostasun eza eskuratutako onean dagoela suposatzen den kasuetan. Dendak adierazitako jarraibideei jarraituz egin behar da Beti, eskaera eta onarpenaren arabera.

Enpresa eta banatzaileentzako baldintzak. Bezeroa banatzailea denean edo enpresa gisa fakturatzen denean (pertsona ez naturala), gure instalazioetara bidalketa-gastuak bezeroak ordainduko ditu beti, kontsumo-ondasunei buruzko legeak ez baitu arautzen enpresen arteko salmenta eta erosketa. Gainera, kasu horietan bermea produktuaren fabrikatzaileak ezarritakoa izango da.

Kontsumitzailea kexatu egin daiteke produktua kontratuaren arabera ez dagoenean:

  • Erositako ondasuna ez dator bat saltzaileak egindako deskribapenarekin.
  • Eskuratutako ondasuna ez da egokia mota bereko kontsumo-ondasunak normalean bideratzen diren erabileretarako.
  • Ez da egokia kontsumitzaileak eskatuko lukeen eta saltzaileak onartu duen erabilera berezirako.
  • Ez du aurreikusitako kalitatea eta portaera aurkezten, batez ere adierazpen publikoak kontuan hartuta (publizitatea, liburuxkak, etiketatzea...) saltzaileak edo fabrikatzaileak egindako berariazko ezaugarriei buruz.

Kontsumitzaileak eta erabiltzaileak eskubidea dute:

  • Konpondu edo ordezkatu. Kontsumitzaileak eta erabiltzaileak konponketa edo ordezkapena egin ahal izango dute, bi aukeretako bat ezinezkoa edo neurriz kanpokoa izan ezean. Kostu handiagoa duena neurrigabekotzat joko da. Konponketa eta ordezkapena arrazoizko epean egin behar dira, eta kontsumitzailearentzat erabat dohainik.
    OHARRA: GAUR EGUN, beren produktuetan sortutako matxurak / akatsak / gorabeherak zuzenean kudeatzen dituzten fabrikatzaile asko daude, kalitatezko salmenta osteko zerbitzua emateko eta denbora murrizteko. Kasu horietan, Dendak beti adieraziko du nola izapidetu behar den kudeaketa errazteko.
  • Prezioa murriztea edo kontratua amaitzea. Kontsumitzaileak eta erabiltzaileak konponketa edo ordezkapena eskatu ezin dutenean eta zentzuzko epean edo kontsumitzailearentzat eta erabiltzailearentzat eragozpen handirik gabe gauzatuko ez liratekeen kasuetan jarraituko dute. Ebazpenak ez du aurrera egingo adostasun falta garrantzi gutxikoa denean.

Bermeak ezeztatzea. Bermea ezeztatu egin daiteke arrazoi hauengatik:

  • Bezeroaren erabilera, manipulazio edo mantentze okerra.
  • Eraginpean dauden osagai hautsiak edo kaltetuak.

Laburbilduz, ez da onartuko kaltetutako materialik edo manipulazio okerraren seinale nabariak dituenik.

Bermeak ez du estaltzen. Bermeak ez ditu produktuaren erabilera desegokiak eragindako akatsak estaltzen. Kasu horietan, kontsumitzaileak bere konponketa zaindu behar. Beraz, garantiatik kanpo geratzen dira:

  • Kanpoko gertaerek, istripuek, higadurak eta malkoek eragindako akatsak eta narriadurak, Eta dendaren jarraibideen arabera ez erabiltzeagatik.
  • Bezeroak edo Dendak baimendu gabeko beste edozein pertsonak aldatu edo konpondu dituen produktuak.

Berme-baldintza hauek ez dute eraginik legeria aplikagarriak babesten dituen kontsumitzailearen legezko eskubideetan. Era berean, bermeak produktuaren ezkutuko akatsei eta fabrikazio-akatsei dagokienez jardungo du, KZGUNEAREN 1490.Artikuluaren arabera.

11. Itzultzeko eskubidea.

11.1. - atzera Egiteko Eskubidea.

Bezeroak 7 laneguneko epea izango du Produktua entregatzen denetik Edo Zerbitzua kontratatzen denetik produktua edo / Eta Zerbitzua erosten denetik, Erabat edo partzialki, Desestaltzeko, indarrean dagoen legediaren arabera. 7 laneguneko epea amaitutakoan, Dendak Ez du itzulketarik onartuko Produktuen erosketak erretiratzeagatik edo Zerbitzuak ezeztatzeagatik. Bezeroak ez du atzera egiteko eskubiderik izango, aplikatu beharreko araudian ezarritako kasuetan eta, bereziki, adibide bidez eta mugarik gabe, honako kasu hauetan:

  1. Bezeroaren zehaztapenen arabera egindako produktuak edo argi eta garbi pertsonalizatuak;
  2. Bezeroaren adostasunarekin hasten diren zerbitzuak, zazpi laneguneko epea amaitu baino lehen.

Itzulketa egiteko, baldintza hauek bete behar dira:

  1. Produktua entregatu zen egoera berean egon behar du, eta argibideak, dokumentazioa, osagarriak eta, ahal den neurrian, jatorrizko bilgarri eta etiketatzea gorde behar ditu.
  2. Saltokira itzultzea entregatzeko erabiltzen den kutxa edo gutun-azal bera erabiliz egin behar da, Edo, hori egin ezean, Produktuak egoera onean itzultzea bermatzen duen antzeko formatu batean.
  3. Erosketa-frogagiriaren eta Produktuen entrega-oharraren kopia paketearen barruan sartu behar da, itzulitako Produktuak eta itzultzeko arrazoia ere markatuta daudelarik.

Bezeroak itzulketa egiteko asmoa jakinarazi ondoren, Dendak produktuen bilketa antolatuko du eta bezeroari posta elektronikoz jakinaraziko dio noiz eta noiz egingo den bilketa. Dendak Ez ditu Bere gain hartuko Produktuen itzulketek Bezeroari Eragindako gastu eta zuzeneko gastuak, Atzera egiteko eskubidea baliatuz. Beraz, Bezeroak bere gain hartuko ditu itzulketen bidalketa gastuak.

11.2 Bezeroari Produktu eta Zerbitzuen prezioa Itzultzea.

I) atalari the egiteko eskubidea baliatuz gero, Bezeroak itzulitako Produktuen prezioa itzultzeko eskubidea izango du, baldin eta produktuak entregatu ziren baldintza berberetan badaude, erabili ez badira (aurreikusitakoarekin egokitasuna egiaztatzeko beharrezkoa izan ezik), garbitu, hondatu, itxi edo Galdu Badira Dendako lokalera iritsi aurretik edo Erabilera Baldintza hauetan ezarritako baldintzak bete ez badira.

Dendak bere Biltegian egiaztatuko du itzulitako Produktuaren egokitasuna, erositako Produktua eta itzulitakoa bat ez datozela edo Itzulera Erabilera-Baldintza hauen arabera egin ez dela antzematen bada itzulketarik ez egiteko eskubidea gordez. Eskaera baten itzulketa partzialak prezio partzialak itzultzea ekarriko du.

Dendak prezioak itzultzeko agindua kudeatuko du Bezeroak Produktuak erosteko erabiltzen duen ordainketa sistema bera erabiliz, itzulitako eskaeraren biltegira iritsi dela baieztatzen denetik 5 laneguneko epean. Bezeroaren kontuan edo txartelean prezioa itzultzeko aplikazioa txartelaren eta erakunde igorlearen araberakoa izango da. Prezioaren itzulketa eskatzeko epea zazpi egun naturalekoa izango da zordunketa txarteletarako eta hogeita hamar 30 egun naturaleko kreditu txarteletarako.

11.3 Produktu Akastunak Itzultzea.

Bezeroak Produktu akastunen edo entregatutako Produktuen prezioa itzultzeko eskubidea izango du, Baldin Eta Bezeroak jarritako eskaerari ez badagokio, indarrean dagoen legeriaren arabera. Kasu horietan, Produktuak Dendara itzultzea aurreko atalean (i) ezarritako eran edo bezeroaren arretarako sailarekin harremanetan jarriz egin ahal izango da. Produktu akastunak itzultzekotan, Edo Bezeroak jarritako eskaerarekin bat ez datozenean, Dendak Bere gain hartuko Ditu Produktuak Itzultzearen gastuak, betiere Itzulketa Espainian egiten bada.

12. Salmenta osteko zerbitzua.

Gure Bezeroarentzako Arreta zerbitzuarekin hitz egin nahi baduzu:
- Deitu iezaguzu (+34) 914 032 362 astelehenetik ostiralera 9:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 19: 00etara.
- Mezu bat bidal diezagukezu Harremanetarako Formularioa ahalik eta lasterren erantzungo dizugu.

13. Dendaren eta Bezeroaren betebeharrak.

13.1. Dendak konpromisoa Hartzen Du bezeroaren eskura jartzeko eskaintzen dituen produktuei eta eskaerei buruzko beharrezko informazio guztia. Denda ez da baldintza hauek ez betetzearen erantzule, ezinbesteko kasuetan Eta bezerorik ez izatekotan edo kontratuarekin zerikusirik ez duen pertsona baten aldetik aurreikusi gabeko gertakariren bat gertatuz gero.

13.2. Bezeroak konpromisoa hartzen du eskaera-orriak eta haien eremuak betetzeko, adierazitako jarraibideen arabera. dendak datuak legearen arabera babestuko ditu. Bezeroak produktuaren prezioa ordaintzeko konpromisoa ere hartzen du, dagozkion zergak eta bidalketa gastuak barne.

13.3. Gogorarazten dizugu erositako produktuetan jasotako datuen kopia bat gordetzea komeni dela. Dendak ez du bere gain hartzen erositako produktuetan jasotako datuen babeskopia Ez galtzearen, fitxategien edo, oro har, bezeroak egindako kalteen erantzukizunik.

13.4. Dendak ez du bere plataforman saltzen diren produktuen erabilera desegokiak eragin ditzakeen ondorioen erantzukizunik.

14. Iruzkina.

14.1. Bezeroek idatzitako iritzi guztiak marketing taldeak kontrolatzen ditu. Jasotako iritziek legea, etika edo morala urratzen badute (publizitate tratu txarrak, difamazioa, irainak, testuingurutik kanpoko iruzkinak...), Dendak iritzi horiek baztertzeko edo aldatzeko eskubidea gordetzen du.

15. Datu pertsonalak babestea.

15.1. Bezeroak eman behar dizkigun datu pertsonalak ezinbestekoak dira eskaerak bidaltzeko eta fakturak idazteko. Datu horiek ez izateak eskaerak automatikoki ezeztatzea ekarriko du. Orrian izena ematean, Bezeroak baliozko datu pertsonalak emateko konpromisoa hartzen du, Dendak zerbitzua ematea eta erregistratutako Bezeroa behar bezala identifikatzea ahalbidetzen duten datuak, Baita Dendak bere web orrietan izan ditzakeen produktu eta eskaintza desberdinen informazioa eta publizitatea bidaltzea ere. Informazio gehiagorako ikus atala Pribatutasun Politika.

16. Jabetza intelektuala.

16.1. Dendaren Eduki Guztiak (ilustrazioak ,testuak, izendapenak, markak, irudiak, bideoak) Dendaren jabetza dira. Edukien erreprodukzio partziala edo osoa, edozein prozeduratan eta edozein euskarritan, Dendaren aurretiko eta berariazko baimenaren mende dago.

17. Faktura.

17.1. Zure erosketen fakturak elektronikoki jasotzea onartzen duzu. FAKTURA elektronikoak PDF formatuan emango Dira online dendako Nire Kontua atalean. Era berean, paperezko fakturaren kopia bat eskuratu ahal izango duzu, dohainik gurekin harremanetan jarriz, posta elektronikoz edo telefonoz, esteka honen bidez: http://www.relojesaviador.es/contacto .

18. Lege aplikagarria eta jurisdikzioa.

18.1. Kontratu hau espainiako eta Europako indarreko legediaren arabera interpretatu eta arautuko da.

18.2. Aldeek, beren aukeran, gatazkak konpontzeko eta beste edozein jurisdikzio w egiteko, bezeroaren egoitzako epaitegi eta auzitegietara aurkezten dituzte.

Product added to wishlist
Lagundu al dizugu?