4.8
( Sobre 5 )

1. Atzera egiteko eskubidea.

Bezeroak 14 laneguneko epea izango du Produktua entregatzen denetik Edo Zerbitzua kontratatzen denetik produktua edo / Eta Zerbitzua erosten denetik, Erabat edo partzialki, Desestaltzeko, indarrean dagoen legediaren arabera. Epea amaitutakoan, Dendak ez du itzulketarik onartuko Produktuen erosketak edo Zerbitzuak bertan behera uzteagatik. Bezeroak ez du atzera egiteko eskubiderik izango, aplikatu beharreko araudian ezarritako kasuetan eta, bereziki, adibide bidez eta mugarik gabe, honako kasu hauetan:

  1. Bezeroaren zehaztapenen arabera egindako produktuak edo argi eta garbi pertsonalizatuak. Kontuan izan Produktu pertsonalizatuetarako baldintza bereziak aplikatzen direla, produktu horiek zuretzat bereziki diseinatu baitira. Horrek esan nahi du (zure legezko eskubideei eragin gabe) ezingo ditugula produktu horien itzulketak onartu fabrikako akatsak izan ezean;
  2. Bezeroaren adostasunarekin hasten diren zerbitzuak, zazpi laneguneko epea amaitu baino lehen.
     

Itzulketa egiteko, baldintza hauek bete behar dira:

  1. Produktua entregatu zen egoera berean egon behar du, eta argibideak, dokumentazioa, osagarriak eta, ahal den neurrian, jatorrizko bilgarri eta etiketatzea gorde behar ditu.
  2. Saltokira itzultzea entregatzeko erabiltzen den kutxa edo gutun-azal bera erabiliz egin behar da, Edo, hori egin ezean, Produktuak egoera onean itzultzea bermatzen duen antzeko formatu batean. argibideak-return
  3. Erosketa-frogagiriaren eta Produktuen entrega-oharraren kopia paketearen barruan sartu behar da, itzulitako Produktuak eta itzultzeko arrazoia ere markatuta daudelarik.
     

Bezeroak itzulketa egiteko asmoa jakinarazi ondoren, Dendak produktuen bilketa antolatuko du eta posta elektronikoz Jakinaraziko dio bezeroari zein egun eta ordutan egingo den bilketa. 

2. Atzera egiteko, trukatzeko edo konpontzeko argibideak.

Jarraitu beheko urratsak produktu bat itzultzeko, beste batengatik trukatzeko edo konpontzeko bidaltzeko:

  1. Atzera egiteagatik itzultzea: produktua itzultzeko zure borondatea jakinaraztea, nire Kontuan itzulketa-eskaera sortuz > Nire Eskaeren Historia eta Xehetasunak
    • https://www.relojesaviador.es/historial-de-pedidos
    • Klikatu eskariaren gainean eta bilatu "Ondasunen Itzulera"izenburua;
    • Hautatu produktua eta egin klik "Sortu Itzulera Etiketa (RMA)" botoian;
    • Inprimatu etiketa eta sartu produktuaren ondoan dagoen paketean;
    • Idatzi bidaltzailearen izena paketearen kanpoaldean;
    • Bidali behar bezala babestutako paketea honako helbidera:
      Grupo Ayerco - Hegazkin-Zaintza
      Aristoteles Kalea 11
      28027 Madril
      Telefono zenbakia: 914032362
    • Produktua jaso eta baldintza ezin hobeak egiaztatu ondoren, eskaeraren zenbatekoa itzuliko dizugu, egin den ordainketa modu berean.

    Aldatu: komunikatu produktua aldatzeko zure borondatea nire Kontuan aldaketa eskaera bat sortuz > Gorabeherak > Aldatu
    https://www.relojesaviador.es/incidencias

    Konponketa: komunikatu produktua aldatzeko zure borondatea nire Kontuan aldaketa eskaera sortuz > Gorabeherak > Konponketa / Laguntza Teknikoa
    https://www.relojesaviador.es/incidencias

    Bezeroa ez bazara itzulera, truke edo konponketa eskatu ahal izango duzu, bidez komunikatuz harremanetarako formularioa edo deituz (+34) 678 612 038.

  2. Produktua entregatzeko erabiltzen den bilgarri berean edo antzeko ezaugarrietako batean prestatu. Sartu entrega-oharra edo erosketa-faktura paketean.
    Faktura ez baduzu, eskuragarri duzu sartu zure kontua.

  3. Zure eskaeraren jarraipena egiteko aukera ematen dizun mezularitza zerbitzua kontratatu (adibidez, posta Bulegoan erregistratutako gutuna).

  4. Ziurtatu zure izena bidaltzaile gisa agertzen dela paketean.

  5. Bidali elementua hurrengo helbidera:
    Grupo Ayerco - Hegazkin-Zaintza
    Aristoteles Kalea 11
    28027 Madril
    Telefono zenbakia: 914032362

Konponketa bat bada, paketea jaso ondoren matxura motaren eta egindako konponketaren berri emango dizugu, eta dohainik bidaliko dizugu zure eskaeran adierazitako helbidera.

 3. Produktuen prezioa bezeroari itzultzea.

I) atalari the egiteko eskubidea baliatuz Gero, Bezeroak itzulitako Produktuen prezioa itzultzeko eskubidea izango du, baldin eta produktuak entregatu ziren baldintza berberetan badaude, erabili ez badira (espero zenarekin egokitasuna egiaztatzeko beharrezkoa izan ezik), Dendako lokalera iritsi aurretik kaltetuta, itxi gabe edo galdu badira edo Erabilera Baldintzetan ezarritako baldintzak bete ez badira.

Dendak bere Biltegian egiaztatuko du itzulitako Produktuaren egokitasuna, erositako Produktua eta itzulitakoa bat ez datozela edo itzulera Erabilera-Baldintzen arabera egin ez dela detektatuz gero itzulketarik ez egiteko eskubidea gordez. Eskaera baten itzulketa partzialak prezio partzialak itzultzea ekarriko du.

Dendak prezioak itzultzeko agindua kudeatuko du Bezeroak Produktuak erosteko erabiltzen duen ordainketa sistema bera erabiliz, itzulitako eskaeraren biltegira iritsi dela baieztatzen denetik 5 laneguneko epean. Bezeroaren kontuan edo txartelean prezioa itzultzeko aplikazioa txartelaren eta erakunde igorlearen araberakoa izango da. Prezioaren itzulketa eskatzeko epea zazpi egun naturalekoa izango da zordunketa txarteletarako eta hogeita hamar 30 egun naturaleko kreditu txarteletarako.

4. Itzultze-gastuak.

Itzulketa-gastuak dendak ordainduko ditu, betiere produktua benetan kaltetuta /akastuna bada edo bidalitako elementua okerra bada.

Atzera egiteko eskubidea gauzatzean borondatez itzultzen bada, bidalketa-gastuak bezeroak ordainduko ditu. Bezeroak berak aukeratzen duen garraioaren bidez bidali dezake elementua (kasu honetan, bidalketaren jarraipen-zenbakia ematen duen garraio-enpresa bat erabiltzea gomendatzen da) Edo Dendan bilketa eskatzea. Bidalketa gastuak itzuliko dira produktu oker bat jaso baduzu edo produktua jaso duzunean kaltetua izan bada.

Product added to wishlist
Lagundu al dizugu?